ceturtdiena, 2016. gada 13. oktobris

Kredītlīnija – kas tas ir?

Nesen paradījas jauns finanšu pakalpojums kā kredītlīnija. Tad, pamēģināsim saprast, kas tas ir – kredītlīnija ir aizdevuma veids, kas piedāvā iespēju cilvēkam pašam izvēlēties izmantošanas termiņu un kredītlīnijas limitu.

Piemēram, Jums tuvākā pusgada laikā būs nepieciešams ap 2000 eiro, bet uzreiz vesela šī summa nebūs nepieciešama. Ja ir tāds gadījums, tad ir iespēja noformēt kredītlīniju un saņemt pakāpeniski šo summu.

Pievērsiet uzmanību, ka aizņemoties var nenorādīt, kādam nolūkam tiks izlietoti aizņemtie līdzekļi. Tādā veidā aizņēmējam pastāvīgi ir pieejama noteikta naudas rezerve, kuru var izmantot neparedzētā gadījumā. Līdzīgi darbojas kredītkarte un overdrafts.

Ļoti svarīgi, ka procentu maksājumi klientam ir jāveic tikai par to kredītlimita summas daļu, kura bija izmantota. Pieņemsim, ja kredītlīnijas limits ir 1000 eiro, taču bija izmantoti tikai 100 eiro, tad procentu maksājums tiek izrēķināts tikai no 100 eiro.


Salīdzinot kredīt līniju ar tādu pakalpojumu ka ātrie kredīti, svarīgi pievērst uzmanību procentu likmēm. Kredītlīnijai tie ir mazākie.

2 komentāri:

  1. Sveiki, mans vārds ir Elizabete McRooney. Es dzīvoju Eiropā un šodien esmu ļoti laimīga sieviete? Es teicu sev, ka jebkura aizdevuma aizdevējs, kas var mainīt manu un manas ģimenes dzīvi, norādīšu ikvienu, kurš meklē viņiem aizdevumu. Tās man deva mani un mana ģimenes laime, man bija nepieciešams aizdevums 250 000,00 eiro. Lai sāktu mana dzīve man tika nodota šim godīgajam un dievbijīgam aizdevuma uzņēmumam, kurš man palīdzēja ar 250 000 eiro naudas aizdevumu, jo viņi patiesībā ir DIEVA, kas baidās no cilvēkiem, kas ir cienījama kreditēšanas firma.

    Esmu ļoti priecīga, ka pagājušajā mēnesī es saņēmu viņu aizdevumu. Ja jums ir nepieciešams aizdevums, un jūs esat 100% pārliecināts par aizdevuma atmaksu, lūdzu, sazinieties ar viņiem, un, lūdzu, pasakiet viņiem, ka Elizabete McRooney uzrunāja jūs viņiem. Sazināties ar e-pastu: {trustfundfinaceservice@gmail.com}

    AtbildētDzēst
  2. AIZDEVUMA PIEDĀVĀJUMS NO "NOVELTY FINANCE INC"

    Sveiki!!! Vai jums ir nepieciešams aizdevums? Ja jā, es iesaku jums pieteikties aizdevumam, izmantojot Novelty Finance Inc.

    Mani sauc Davina Klēra, es esmu Novelty Finance finanšu direktore, un jūs varat pieteikties aizdevumam manā uzņēmumā un saņemt aizdevumu savā kontā 24 līdz 48 stundu laikā. Esmu pamanījis, ka daudziem cilvēkiem ir tik grūti saņemt aizdevumu vietējās bankās vai citās finanšu iestādēs augsto procentu likmju, nepietiekama nodrošinājuma, parāda un ienākumu attiecības, zema kredītreitinga vai citu iemeslu dēļ.

    Uzņēmumā NOVELTY FINANCE mēs piedāvājam finansēšanas risinājumus. Mēs piedāvājam visu veidu aizdevumus (personīgais aizdevums, biznesa aizdevums un daudzi citi). Mēs piedāvājam elastīgas un vairākas aizdevuma iespējas, tostarp nodrošinātus un nenodrošinātus aizdevumus, ilgtermiņa un īstermiņa aizdevumus, kas ir pielāgoti jūsu finanšu vajadzībām.

    Jautājumiem/jautājumiem? - Sūtiet e-pastu uz [noveltyfinances@gmail.com] vai zvaniet / WhatsApp, izmantojot: +447915601531]

    Mēs cenšamies, lai aizņemšanās būtu vienkārša, ērta un izdevīga.

    Mūsu pakalpojums ir ļoti ātrs, uzticams un uzticams, un jūs varat aizņemties līdz 5 miljoniem eiro ar subsidētu procentu likmi 3% gadā. Mēs esam īstais uzņēmums, ar kuru sazināties, ja jums ir steidzami nepieciešams aizdevums.

    Vairs nav gaidīšanas laika vai saspringtu banku apmeklējumu, mūsu pakalpojums ir pieejams 24/7. Jūs varat pieteikties aizdevumam jebkurā laikā un vietā sev ērtā vietā, izmantojot tālruni vai portatīvo datoru, viss, kas jums jādara, ir nosūtīt mums savu aizdevuma pieprasījumu pa:
    E-pasts: (noveltyfinances@gmail.com)
    WhatsApp/ Telegram: +447915601531
    Tālrunis: +447915601531

    Mēs vienmēr esam priecīgi sniegt finansiālu atbalstu.

    AtbildētDzēst